5 Simple Techniques For سایت ثبت برند

Wiki Article

رهام ثبت شما را در انجام کارهای اداری و همینطور انتخاب برند بهتر و مناسب تر جهت رونق کسب و کارتان راهنمایی می نماید.

مؤسسه حقوقی ملک پور با برخورداری از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی و وکلای مجرب با تحصیلات تخصصی در حوزه حقوق مالکیت فکری ، برای تحقق این هدف در کنار شما خواهد بود.

بله، تا قبل از اعزام کارشناس، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی کارنامه، نسبت به تغییر مدل خودرو، محل و زمان کارشناسی اقدام کنید.

بعضی آرایشگاه‌ها با ثبت برند آرایشگاه اقدام به توسعه ادامه مطلب…

برندینگ شامل صفر تا صد مراحل است که از هنگام جرقه زدن ایده در ذهن شما تا ارائه محصول شما به بازار طی می‌شود. اما ثبت برند به انجام روال قانونی ثبت یک نام تجاری به اسم یک یا چند فرد می‌گویند که طی آن نام تجاری برند شما، از نظر قانونی نیز به رسمیت شناخته می‌شود. پس، تمام فرایند نام‌گذاری شرکت و محصولات در حوزه برندینگ قرار خواهد گرفت، اما قانونی نمودن همه این نام‌ها در حوزه ثبت برند قرار می‌گیرد.

من یه اختراع در زمینه شیمی دارم چطور میتونم در اروپا ثبت کنم و چه تضمین های برای من وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

بعد از آن، شما باید یک نسخه برابر با اصل را برای این اداره ارسال کنید.

وزیر بهداشت همچنین گفت احتمال دارد با گسترش واکسیناسیون، تا پایان مهرماه ۷۰ درصد جامعه واکسینه شوند؛ البته به نظر نمی‌رسد این پیش‌بینی تا پایان ماه جاری شکل واقعیت به خود بگیرد.

برند که با عناوینی مانند نمانام و مارک نیز معرفی می شود، در واقع می تواند یک طرح، نماد یا عبارت باشد که متمایز کننده¬ی یک فروشنده یا ارائه دهنده خدمات از رقبا باشد. از نظر تاریخی برند و استفاده از برند به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد. در آن زمان کارخانه های صابون سازی در آمریکا برای متمایز کردن محصولات خود اقدام به درج نام و نشان تجاری خود روی صابون ها می کردند.

 به تدریج درج برند برای شناساندن محصولات به سایر کسب و کار ها نیز راه یافت و به مسئله ای همه گیر برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شد، تا جایی که امروزه برند، ارزشمندترین دارایی شرکت های بزرگ (مثل گوگل، اپل، کوکاکولا و ...) محسوب می شود.

در نهایت امیدواریم این مطلب باعث تسریع روند ثبت برند شود، همچنین می‌توانید click here سوالات خود را در رابطه با ثبت برند با ما به اشتراک گذارید.

سامانه پیگیری، استعلام و مشاهده پرونده قضایی با کد ملی، اینترنت و پیامک

با تزریق کرونا در مراکز واکسیناسیون، کارت یا برگه‌ای حاوی اطلاعات واکسیناسیون به فرد داده می‌شود. این اطلاعات بالافاصله در سامانه الکترونیک سلامت نیز وارد می‌شود؛ بااین‌حال این کارت‌ها نمی‌تواند ملاک سفرهای بین‌المللی قرار بگیرد یا برای بررسی صحت و سقم دریافت واکسن در مراکز عمومی و اجتماعی استفاده شود.

از دیگر منافع ثبت علامت و برند تجاری ثبت شده این است که به شما این امکان را می دهد که مانع استفاده سایرین از علامت ، بدون کسب مجوز بشوید و شما امکان اقامه دعوا و پیگیری دعاوی مربوط به نقض حقوق علامت ثبت شده را خواهید داشت.

Report this wiki page