Rumored Buzz on کد اقتصادی

Wiki Article

اقلام هزينه: ۱۷ـ هزينه بررسي اظهارنامه ثبت بين المللي به عنوان اداره مبدا

من که شیفت دادم روی ترید انجین…. از این مفید و بورس ایران چیزی حاصل نمیشه

اشخاص حقیقی یا حقوقی که کد اقتصادی نداشته باشند روند مالیاتی آنها با مشکل روبه رو خواهد شد و در صورتی که پرونده مالیاتی تشکیل ندهند در مقابل ضوابط و قوانین سازمان امور مالیاتی کشور علی الراس شناخته می شوند.

شماره پشتیبانی هیچ زمانی پاسخگو نیست و چت انلاین هم رباتی هست که کاربه جایی نمیبره.

سجام مخفف سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان است که توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه زیر نظر سازمان بورس در جهت ایجاد سامانه یک پارچه و فرا گیر و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به سرمایه گذاران ایجاد شده است. سجام در دسته سامانه های زیرساختی بازار سرمایه است و به هیچ عنوان سامانه ای تجاری نیست؛ لذا هدف آن کسب درآمد نیست و به لحاظ گستردگی ارائه خدمات نیز سامانه ای ملی محسوب می شود.

/ پاسخ سلام چرا این پست بانکها پول زیاد میگیرن؟؟؟ سجام روهم خودمون ثبت نام میکنیم!! کجا باید گزارش بدیم

آیا کارت بازرگانی هوشمند برای ثبت برند لاتین کفایت می کند؟

من کدملی (و شماره موبایل ) ورمز کاربری رو وارد میکنم، خطا میده – مطابقت نداره کر و رمز کاربری. البته با یه لپ تاپ دیگه اینطوری میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید

بعدش هم یه عده میان به ادمین میگن چرا جواب نمیدی خب بنده خدا چی بهتون بگه آخه

فرم حساب و حسن اعتبار بانکی یا همان فرم الف که جهت استعلام می بایست به بانکی که حساب جاری شما در آن می باشد مراجعه و تائید گردد.

/ پاسخ بعد از دریافت کد بورسی از دفتر پیش خوان ایا باید ب کارگزاری مفید هم مراجعه کنم برای دریافت کاربری انلاین یا همینطوری میشه وارد بازار معامله شد؟

پرداخت مبلغ بازدید محل اعلام شده جهت more info فعالیت شخص حقیقی و یا حقوقی

دوبار ایمیل کردم و دوبارم از طریق ربات تلگرام پی گیری کردم اما نتیجه نگرفتم‌ البته تماسم زیاد گرفتم اما خطشون مشغوله..میشه راهنمایی بفرمائید.

Report this wiki page