Top ثبت شرکت Secrets

Wiki Article

به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم.

شعبه، همان‌طور که از نام آن مشخص است، شعبه‌ای از شرکت مادر است و پس از تایید توسط اتاق بازرگانی، می‌تواند در روسیه فعالیت داشته باشد و عملا شرکت خارجی محسوب می‌شود، نه شرکت روسی. شعبه، هم اسم شرکت مادر است و همان فعالیت‌هایی که شرکت مادر انجام می‌دهد را می‌تواند انجام دهد.

طبقه ۱۱- دستگاه های مخصوص روشنایی، گرمایشی، مولد بخار، آشپزی (طبخ)، تبرید(سردکننده)، خشک کن، تهویه، تأمین و ذخیره آب و اهداف و مصارف بهداشتی.

ویزای کار به طور نامحدود قابل تمدید است. یعنی می‌توانید سال‌ها، بدون نیاز به خروج، در روسیه اقامت داشته باشید، فقط باید هر سال جواز کار را تمدید کنید.

اولا واسه ثبت شرکت در حوزه فعالیت تجهیز آزمایشگاه به مجوز خاصی نیاز دارد یا نه

لازم به تذکر است که امر تعیین نام، فقط در تهران انجام می‌شود و شرکت‌هایی که click here در سایر شهرها ثبت می‌شوند؛ نیز جهت تعیین نام به تهران معرفی می‌شوند.

بهترین راه مذاکره و مصالحه است اگر جواب نداد سپس دنبال پیگیری قضایی باشید.

طبقه ۳۱- غلات، محصولات کشاورزی، باغداری و جنگلی که در طبقات دیگر طبقه بندی نشده اند، حیوانات زنده، میوه و سبزیجات تازه، بذرها، گیاهان طبیعی و گل ها، get more info مواد غذایی مختص حیوانات، مالت (جوانه جو).

لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند.

تیپاکس درباره ما تماس با ما سوالات متداول قوانین و مقررات ممنوعات ارسال دسترسی سریع ثبت سفارش سریع لغو سفارش رهگیری بسته برآورد زمان ارسال نمایندگی‌ها

اگر به دنبال فعالیت قانونی و رسمی در ایران هستید، حتما حتما حتما باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید.

تصویر داوطلبان خانم باید با حجاب کامل و به صورت تمام رخ باشد.

۱) اصل پاسپورت (یا اصل مدارک ثبتی شرکت در مورد سهامداران حقوقی)

با سلام، در حال حاضر ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱۷ بهمن ادامه دارد.

Report this wiki page